Kouzelnická přespávačka pro 1. a 2. ročník
Zveme všechny malé kouzelníky 1. a 2. ročníku na naší kouzelnou přespávačku Harry Potter. Všichni kouzelníci jistě obdrží svou osobní pozvánku.
Zveme všechny malé kouzelníky 1. a 2. ročníku na naší kouzelnou přespávačku Harry Potter. Všichni kouzelníci jistě obdrží svou osobní pozvánku.
Víte, co je ozobot?
Odpověď pro vás i pro nás vytvořila umělá inteligence AI (Chat GPT):
Dotaz: Znáš ozobota?
Odpověď:
Ozobot je malý robot navržený tak, aby pomáhal dětem učit se programovat a rozvíjet dovednosti v oblasti STEM (věda, technologie, inženýrství a matematika). Ozobot je vybaven senzory, které mu umožňují sledovat čáry a reagovat na různé barvy. Může být programován pomocí různých barevných kódů, které děti mohou kreslit na papír nebo na speciální povrchy.
Ozobot je zajímavý nástroj pro výuku programování a logického myšlení u dětí, protože umožňuje kombinaci fyzických a digitálních prvků. Používá se zejména ve školách a jiných vzdělávacích prostředích k podpoře výuky informatiky a technologie.
Poznámka: Informace o konkrétních produktech mohou být aktuální k datu mého posledního aktualizačního řezu v lednu 2022, a mohou se od té doby změnit.
Ve 4.B a 5.B si práci všichni vyzkoušeli a vy se podívejte do fotogalerie, jak se dětem dařilo. Bavilo nás to opravdu moc!
Krátké videoukázky: video1, video2
M. Adamcová
V hodinách matematického praktika jsme se věnovali prostorovým útvarům - tělesům.
Nejdříve jsme tvořili skládající se krychli .V dnešní hodině jsme pracovali se stavebnicí Magformers a stavěli jsme různá tělesa. Podívejte se na fotografie a videa v galerii.
A. Fránová
Bee-Bot
Nová informatika přináší zajímavé možnosti, jak například rozvíjet své logické uvažování a prostorové vnímání. Přesně toto dokáže Bee-Bot. Je to digitální a interaktivní pomůcka, díky které si žáci hrají a zároveň se učí. Podívejte se na naší hodinu informatiky v 5. ročníku.
M. Foltýn
V úterý proběhla na naší škole beseda na téma "Co teď a co potom" . Beseda byla zaměřena na životní podmínky lidí v důchodovém věku. Během intensivní diskuze měli také žáci příležitost se seznámit s prací lékařů, zdravotního personálu a sociálních pracovníků, kteří se zaměřují na domácí péči. Měli možnost si vyzkoušet fonendoskop, gerontooblek ( simulátor stáří a handicapu), pulzní oximetr ( na měření kyslíku v krvi) a speciálně upravené brýle na simulaci zrakové vady a nebo sluchátka přes která opravdu nešlo nic slyšet.
Cílem bylo podnítit děti k otázkám ohledně stáří , koloběhu života , zdraví a nemoci .
Navštivte fotogalerii! Fotogalerii 5.B najdete zde!
M. Blahutová
S žáky 2.B jsme navštívili knihovnu, kde nás čekal Večerníček, který nám vyprávěl příběhy o svých pohádkových kamarádech. Nejdříve si žáci nasadili čepičky, aby byli jako Večerníček. Seznámili jsme se s Rákosníčkem, s kterým jsme si zaplavali, zatancovali a zapískali. Poté jsme se seznámili s pohádkami postavičkami jako jsou Štaflík a Špagetka, Spejbl a Hurvínek, Maxipes Fík, Bob a Bobek a s mnoha dalšími.
Kristýna Kopřivová